BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Enexis

Bijdrage door gebruiker
27-09-2016
9 reacties
PUNT 1: Enexis heeft heel onverwachts de stroom van de hele buurt afgesloten. Door het afsluiten en weer aansluiten en vervolgens weer afsluiten en aansluiten is mijn Bose home cinema set van 4000eur naar de klote geholpen.
Enexis wil alleen 350eur storten "coulancehalve" omdat ze de schuld neerleggen bij het product. Dat had niet kapot mogen gaan volgens hen. Vervolgens verwijzen ze mij door naar mijnbeigen verzekeraar om dit te verhalen terwijl ik Enexis aansprakelijk stel! PUNT 2: Een klacht indienen bij de klachtencommisie kost ook nog 60eur!!!! Dus ik moet ook nog eerst extra kosten maken om mijn recht te kunnen halen!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.