Mijn energieleverancier is Essent.
afgelopen december 2019 de eindafrekening ontvangen. Tot mijn verbazing is de eindafrekening €194,00 hoger ten opzichte van vorig jaar.
En terwijl ik minder gas en electriteit heb gebruikt!!
bij navraag bij Essent kreeg ik het antwoord : dit komt door de verhoging van de belasting.
Bijna €200 verhoging van de belasting, kan dit kloppen?
waar kan ik meer duidelijkheid hieromtrent krijgen?