BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Energierapport Essent

Bijdrage door gebruiker
05-10-2022
51 keer bekeken
14 reacties
Ik heb sinds Februari een slimme meter.
Sinds 13 maart een flex contract ivm einde van het contract.
Eind maart opeens geen info van essent over maand verbruik/kosten per maand aan energie.
Ben nu al maanden bezig om een energierapport te krijgen, elke keer na contact 50 dagen wachten dan krijgt u die zeker.
Wat kan ik nu doen om essent te dwingen om aan mij te leveren en niet nu weer over 50 dagen(23 november)
Essent heeft toch een wettelijke verplichting om dit aan je door te geven(via mail of app)
Op wat voor een manier kan ik essent wel aan het werk krijgen om dit te regelen?
Kassa , De Belbus , Acm ?
want via de Essent chat of telefoon kom ik niet verder loop daar al die maanden tegen een muur.
Ik wil gewoon de maandelijkse kosten weten van mijn verbruik.
groetjes peet

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.