BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

energienota/jaarafrekening

Bijdrage door gebruiker
30-03-2010
2 reacties
Beste mensen,
Langs deze weg wil ik u graag een vraag stellen,
het gaat om het volgende
Ik heb vorige mnd mijn jaarafrekening van E-on ontvangen,ik kreeg 350 euro terug en dat is mooi,toch vond men nodig om mijn maandtermijn met 70 euro te verhogen,na tel.overleg zou dit worden terug gedraaid,tot mijn verbazing is gisteren deze 70 toch afgeschreven.na weer tel.overleg(ik wil de 70 euro terug) dat dit deze mnd. NIET KAN mevrouw dat kan echt niet.We kunnen dit niet terug draaien,pas volgende maand.
E-on heeft mijn maandtermijn onterecht verhoogd en dus onterecht 70 euro afgeschreven .
Mijn vraag mag E-on dit zomaar doen of kan ik alsnog mijn 70 euro terug eisen?
Het is voor mij vooral een principekwestie en vind dit wel een soort van diefstal.hun fout mijn geld.
Hoop snel van u te horen/lezen
m.v.g. Iris Beiler
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)