hallo,Heb weer eens telefoontje gehad van een energieleverancierDeze keer was het een voor mij onbekendeZou mij honderden euro,s kunnen besparen!!Ging om E.C.N. contract 3 jaar hun regelen alles bla,bla,bla, enzVraag:Heeft iemand ervaring met deze?Groeten, Ad