Ik heb vorig jaar een 3- jarig contract afgesloten bij Essent. Nu gaan de energieprijzen ws naar beneden en kan ik hier niet van profiteren.
Ik vraag me af of Essent deze contracten 3 en 5 jarig verschillende klanten niet heeft aangesmeerd met voorkennis mbt de energieprijzen.
Met vriendelijke groet,
B. Ligtenberg