BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Energiedirect misleidende reclame voor bestaande klanten

Bijdrage door gebruiker
27-10-2016
9 reacties
Afbeelding bij deze post - Energiedirect misleidende reclame voor bestaande klanten

Ik ben al 2 jaar klant van Energiedirect, nu bieden ze op de site aan 80 / 100 / 150 euro korting als je klant wordt, wil je eventueel verlengen dan kan je dit doen doormiddel van m`n energiedirect en dan zie je staan dezelfde pakketten als nieuwe klanten maar als extra staat erbij:

Nu met €50,- extra voordeel voor vaste klanten. (bij afsluiting 1 jaar) en Nu met €100,- extra voordeel voor vaste klanten. (bijafsluiting 2 jaar) en
Nu met €150,- extra voordeel voor vaste klanten. (bij afsluiting 3 jaar),

nu is het echter het geval dat als je belt dat je dus NIET het extra voordeel krijgt maar alleen de de 80 euro of 100 bij 2 jaar en 150 bij 3 jaar, je krijgt dus niet het extra voordeel, toen ik vroeg wat dan het extra voordeel was voor bestaande klanten dan krijg je te horen dat dat de korting is die je krijgt als bestaande klant maar als je zegt nieuwe klanten krijgen dat al dan krijg je als reactie wij maken geen onderscheid tussen oude en nieuwe klanten.

Ik vind daarom dat dit misleidende reclame is naar bestaande klanten toe.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.