ik had een achterstand bij energie direct maar ik heb betaalde voor datum is verstrekt daar heb ik ook bewijs van
maar als nog hebben ze nota overgedragen aan de incassobureau .
later heb ik zelf contact opgenoemen met incassobureau en uitgelegde dat die nota allang is betaalde toen vroegen ze me
om betaalde bewijs naar hun te mailen dat had ik ook gedaan
ze zouden dat betaalde bewijs gaan onderzoeken.
maar dat hebben ze niet gedaan ze zeiden dat computer heel traag is en niet alle email komen door.
later krijg ik van hun brief waar in stond of ik als nog bwijs van betalingen zou sturen dat heb ik ook gestuurde maar nu krijg verhogen van hun. met die bewijzen die ik verstuur hebben ze helemaal niks me gedaan klanten service zijn zeer slecht en hebben geen oren wat je zegt.ze willen niks oplossingen alleen maar geld zien