BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

energiedirect behandeld zijn klanten zeer slecht

Bijdrage door gebruiker
28-04-2011
1 reactie
ik had een achterstand bij energie direct maar ik heb betaalde voor datum is verstrekt daar heb ik ook bewijs van
maar als nog hebben ze nota overgedragen aan de incassobureau .
later heb ik zelf contact opgenoemen met incassobureau en uitgelegde dat die nota allang is betaalde toen vroegen ze me
om betaalde bewijs naar hun te mailen dat had ik ook gedaan
ze zouden dat betaalde bewijs gaan onderzoeken.
maar dat hebben ze niet gedaan ze zeiden dat computer heel traag is en niet alle email komen door.
later krijg ik van hun brief waar in stond of ik als nog bwijs van betalingen zou sturen dat heb ik ook gestuurde maar nu krijg verhogen van hun. met die bewijzen die ik verstuur hebben ze helemaal niks me gedaan klanten service zijn zeer slecht en hebben geen oren wat je zegt.ze willen niks oplossingen alleen maar geld zien
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)