Bij eneco op de huishoudbeurs afgesloten voor een bepaald bedrag en dan blijkt na een paar maanden dat het om een zomerprijs gaat en het bedrag daarna verdubbeld word, zonder kennisgeving.
Oxxio aan de deur gehad, praat over 1 rekening, lager als je hebt en dan blijkt wanneer je lid bent geworden, je 2 rekeningen krijgt, apart stroom en gas en dan blijk je het dubbele bedrag te betalen wat is afgesproken.
Waarom moeten de verkopers je altijd voorliegen om klanten te krijgen?