Hoe kan het dat ik bij Eneco 100% energie zon en wind heb en dat nu de prijzen ten opzichte van eind vorig jaar 3 x duurder zijn geworden. Alle consumenten bij Eneco hebben 100% stroom uit zon en wind. De fossielen energie gaat naar groot zakelijk.
betekent dit dat ik nu 3x meer ga betalen om grootzakelijk betaalbaar te houden die vervolgens ook nog eens alle prijzen aan de consument doorberekend?