bij het overstappen naar andere leverancier zijn er allerlei extras en tarief korting, die bestaande klanten niet krijgen. Dit is volgens mij erg onrechtvaardig te meer omdat ik denk dat bestaande klanten de extras en korting van de nieuwkomers moeten betalen. Hoe denken de andere kassa-leden hierover?