Ik heb van Intergas een jaar afrekening gekregen, waarbij ze terug gaan helemaal naar 2001. Nu heb ik altijd aan mijn verplichtingen gedaan en altijd alles betaald. Tevens heb ik ook van al die jaren een eindafrekening en altijd alles betaald en voorschotten verhoogd. Als er op de rekeningen iets niet klopte heb ik de gemeld en doorgegeven.In 2002 hebben we een nieuwe meter gekregen. Toen is alle ellende begonnen. Heb bij iedere fout van Intergas gebeld en de juiste meterstanden altijd doorgegeven. Nu melden ze dat ze hebben geconstateerd dat wij een nieuwe meter hebben ( ja 4jaar na dato) en moet ineens van al die jaren de correctie betalen. Ik vindt dit grove nalatigheid van Intergas en terecht om dit zo te doen. Ik heb niet 1 maar tientallen keren gebeld, langs geweest om dit op te lossen.Wat ik nu graag zou willen weten of dit zo maar mag, zeker omdat ik altijd jaar afrekeningen gehad heb en netjes betaald en er dacht vanuit te kunnen gaan dat dan dat jaar afgesloten is. Want je krijgt per slot van rekening ook geen "nabetaling" op een wasmachine die plots 3 jaar geleden tocht duurder bleek te zijn.
Wat moet ik nu doen!