Ook wij hebben problemen met Energie Direct.
Wij zijn als sinds december 2005 geen klant meer. In februari 2006 is er een eindafrekening opgemaakt. Hierop heb ik meerdere keren contact opgenomen. Deze afrekening is vervallen. Er werd een nieuwe gemaakt met de nieuwe eindstanden. Dit heeft tot en met juni 2006 moeten duren. Al die tijd niets van Energie direct vernomen........
Tot het moment dat Intrum Justitia een bevel stuurt en direct dreigt met juridische stappen als ik de rekening niet betaal. Dit alles zonder een notificatie dat er een nieuwe eindafrekening is opgemaakt.
Nu een aantal mailings verzonden met elke keer hetzelfde antwoord:
" U dient het bedrag van Intrum Justitia met de incasso-kosten te betalen"
Is er iemand die weet wat ik hiermee kan doen??