Ik heb een probleem met Enerfree. Vorig jaar ben ik overgestapt van Essent naar Enerfree. Ik heb maandenlang gewoon betaald. Nu kreeg ik van Essent een brief met daarin de nieuwe voorschotbedragen, waaronder die van elektriciteit. Ik heb gebeld naar Essent en naar de netwerkbeheerder, en toen bleek dat ik nooit elektriciteit heb ontvangen van Enerfree, maar van Essent. Ik heb gemaild met Enerfree, wat erg moeizaam ging, en in augustus is mij een mail gestuurd met de bevestiging dat ik alle voorschotbedragen teruggestort zou krijgen. Het is nu half november, en ik heb nog niks ontvangen. Ik ben al een aantal weken aan het mailen, maar ik krijg geen enkele reactie. Ik heb ook gebeld met NRE, Enerfree is daar een onderdeel van. Hier werd mij verteld dat Enerfree een dochteronderneming is, dat zij geen enkele gegevens hebben en dat ze mij geen gegevens konden verstrekken. Ik heb net gekeken op de site van de kamer van koophandel, en ze zijn gewoon op hetzelfde adres gevestigd. Ik heb het gevoel dat ik met een malafide bedrijf te maken heb. Ik wil natuurlijk wel mijn geld terug. Wie weet wat ik nu moet doen???