Hallo,
ik heb, bij een 3-jarig contract bij Eneco, Toon gekregen. Nu werkt Toon op geen enkele manier meer door een firmware update. Tijdens updaten is iets misgegaan (enwiemag weten wat) en nu blijft ie hangen in de boot.
Eneco beweert dat de vorige firmware versie te oud was om deze nieuwe te installeren.
als dat waar is, waarom bieden ze dan mij die nieuwste versie aan en niet eerst een tussen versie? Blijkbaar weten ze dat Toon dat niet aan kan. Maar voor mij is het de grootste onzin dat oude firmware ervoor zorgt dat Toon de nieuwe niet kan installeren.
Het is immers niet de firmware die de installatie uitvoert.
Eneco zegt dat het mijn hardware is en dat de garantie voorbij is. De 3 jaar is overigens nog niet voorbij, dat is in september.
wat zijn mijn rechten? Heb ik gewoon pech en geldt economische levensduur niet? Heb ik gewoon pechondanks datEneco mij niet de juiste firmware heeft aangeboden die Toon wel had aangekund? Heb ik gewoon pech dat de hardware niet kapot is, maar alleen de software?
ik snap hier werkelijk niets van dan Eneco haar verantwoordelijkheid niet neemt. Graag jullie advies.
Groet
Edgar