BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eneco

Bijdrage door gebruiker
13-01-2017
5 reacties
ENECO Schandalig! Fijn dat er een mijn eneco app is die precies aangeeft of je moet bijbetalen of geld terug krijgt... De app geeft aan dat wij €1680 zouden terug krijgen. 1 maand later geeft de app aan dat het is bijgewerkt en dat we €2260 euro moeten terug krijgen. Dus verlaag ik mijn maand termijn van 350 euro naar 324 euro. We gaan verhuizen en willen eneco incl. Toon meenemen naar onze nieuwe woning. De eindnota word opgemaakt en gemailt. MOOI !!! In de mail zit een bijlage van ons verbruik. En wat schetst mijn verbazing... WE KRIJGEN GEEN GELD TERUG, MAAR WE MOETEN €831,94 BIJBETALEN !!! Verschil van een goede €3000 euro !!! Volgens de klantenservice van eneco, niet hun probleem. Ik moet maar contact opnemen met de netbeheerder en vragen of er een storing is geweest?!?! (Storing van €3000 euro) Natuurlijk kan ik ook NIET meer in de mijn eneco app om een screenshot te maken van het terug te krijgen bedrag. Want wij zijn geen "klant" meer! Hopende op een goede afloop, wat eneco mij NIET kan garanderen volgens de vriendelijke vrouw van de klantenservice. Met vriendelijke groet, Tim Peeters
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.