Waarom krijg ik van woonenergie een bericht dat ik voor 11-11-2013 een acceptgiro van 20.58 euro moet betalen terwijl ik elders al betaal voor elektra enz.?
Dus gaarne een reactie hierop want het lijkt me niet juist dat ik 2 maal elektr betaal.
Gaarne reactie op:
[edit redactie, mailadres verwijderd]
Vriendelijke groet, Els van Straten