BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eindafrekening Essent

Bijdrage door gebruiker
03-02-2004
2 reacties

Essent stuurde mij een aantal weken terug de eindafrekening voor gas en electra. Voor een periode van een half jaar moest ik ruim 1200 euro betalen. En dat voor een huis waar ik alleen de woonkamer van gebruikte en nauwelijks aanwezig was. Nou heb ik op het moment dat ik in het huis kwam en op het moment dat ik vertrok de meterstanden samen met de huismeester opgenomen (totaal misschien 300-400 euro verbruikt). Deze komen dus totaal niet overeen met de meterstanden volgens Essent. Ik ben ondertussen aan het bellen en mailen met Essent, maar de rekeningen blijven binnenstromen. Er zit ondertussen al een extra bedrag aan incasso kosten bij. Ze houden dus totaal geen rekening met het mailen en bellen en ze weigeren om de meterstanden aan te passen. Ik ben niet van plan te betalen voor de meterstanden kloppen. Wat kan ik doen om Essent de meterstanden aan te laten passen? En wat kan ik nu verwachten (meer rekeningen, misschien zelfs een deurwaarder...??)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.