BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Duurzaam Consumenten Beheer

Bijdrage door gebruiker
12-12-2022
352 keer bekeken
11 reacties
Dag, ik werd gebeld door Duurzaamconsumentenbeheer, email Info@duurzaamconsumentenbeheer
Ze waren vliegensvlug en wisten al mijn gegevens...? Mevrouw sprak Nederlands met accent uit ander land.
Voordat ik het wist zag ik heel groot SPAM met uitroepteken. Dus ik haar hiernaar gevraagd meteen aan de telefoon.
Daarna heel boos terug opgebeld naar het nummer op het contract wat er op stond en kreeg het telefoonnummer wel te pakken.
Goed gecheckt daarna en ze zijn voor consumenten aan het kijken wat de beste prijs wordt in het nieuwe jaar.
Ze zijn aangesloten bij ACM werd mij verteld.
Mijn vraag is of dit klopt dat ze voor consumenten het beste willen qua prijs? en of ze inderdaad zijn aangesloten bij ACM?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.