Een paar weken geleden kocht ik voor mezelf in Parijs een zwarte blouse van D&G voor EUR 350.00. niet niks dus daar verwacht je iets van.
In het label stond duidelijk dat de blouse naar de stomerij moest.
Dus zoals aangegeven naar de stomerij gebracht. Toen ik hem weer ging ophalen schrok ik enorm want zowel de kraag als de manchetten waren niet meer zwart maar licht grijs. Een keer gedragen slechts en rijp voor de zak-van-Max.
De stomerij depot welke volgens zegge alleen maar als doorgeefluik werkt voor een groter bedrijf verzekerde dat het opgelost zou worden.
Het bedrijf welke uiteindelijk de blouse heeft gereinigd wast zijn handen in onschuld en zegt dat zij precies gedaan hebben wat op het label stond. Ik moet maar verhaal gaan halen bij D&G.
In Nederland is D&G niet vertegenwoordigd met een kantoor en even terug naar Parijs is ook zo wat. Ik vond een adres welke voorheen D&G verkocht hebben en deze vertelde dat ik rechtstreeks contact moet opnemen met D&G in Milaan!
ik zit hier mooi tussenin. Een blouse welke niet meer te dragen is, een stomerij die het wel goed blijkt te vinden zo en een fabrikant welke niet te traceren is. uiteindelijk heb ik een adres in Milaan gevonden maar geen telefoonnummer.
Mijn vraag: moet de stomerij op vertoon van de aankoopbon gewoon niet zeuren en het bedrag claimen bij hun verzekeraar of ben ik de dupe en moet ik het zelf maar uitzoeken.
Bij WIBRA helpen ze je meteen met een blouse van EUR 6,95.
volgens de stomerij zijn de zijden manchetten en de kraag niet goed gefixeerd en is alle kleur er door het stomen uitgegaan.
Wie oh wie heeft een antwoord.