Afgelopen zomer 2004 ben ik telefonisch benaderd door Durion om over testappen op hun groene energie. Ik ben hier op in gegaan, en zou perjuli of augustus gebruik maken van hun diensten. Prompt krijg ik vanmijn woningbouwvereniging een brief, waarin mij een en ander over mijnhuurcontract en de levering van energie duidelijk wordt gemaakt. Ikhuur namelijk een kamer in een studentencomplex (ik studeerjournalistiek), waarbij de kosten voor de energielevering inbegrepenzijn in de huur. Ik heb meteen contact gezocht met Durion hierover,aangezien ik dus geen gebruik kón maken van hun diensten Beëindigingvan het contract kon alleen schriftelijk. Ik ben meteen in de computergekropen om mijn reden van stopzetten op papier te zetten. Deze briefis op 22 september verstuurd. sindsdien heeft Durion weinig initiatiefmeer getoond om mij in t elichten over de stand van zaken, behalve hetmaandelijks aftrekken van het voorschotbedrag (21,85 euro). 6keer heb ik hen gebeld, over de stand van zaken. Iedere keer kon detelefoniste van de klantenservice mij geen duidelijkheid verschaffen,tot begin december. Een der telefonistes was zo aardig om een hogeurgentie aan mijn klantnummer te plaatsen. Een week later zou ikbericht kregen. Halverwege Januari had ik nog niets gehoord. Na nog eenkeer bellen, kreg ik te horen dat mijn contract stop was gezet en datik een krediet had opgebouwd, aangezien ik vanaf de eerste dag van mijncontract geen gebruik heb kunnen maken van hun dienst. Eind goed algoed, zou je denkenWat schetst mijn verbazing. 3 dagen daarna wordt doodleuk 21,85 eurovoorschot afgeschreven van mijn rekening. Ik heb woedend dit bedragterug laten halen door mijn bank en heb nog een keer contact gezochtmet Durion. Mij werd nogmaals verzekerd dat mijn contract stop wasgezet. In de hoop dat het nu over zou zijn, wachtte ik rustig af. Beginfebruari kreeg ik een brief, dat ik een betalingsachterstand had, vande maand januari, en dat ik 5 dagen had om te betalen, voordat dit doorzou worden gegeven aan het ioncassobureau. weer een paar dagen laterwordt er weer 21,85 euro van mijn rekening gehaald, door Durion. Ik vraag me nu af: Wat kan ik tegen deze maatschappij ondernemen. Moetik het op z'n beloop laten en kijken waar het schip strand? Of moet ikjullie, Kassa, in schakelen?Help, een redelijk energieloze student