Help, vanavond in een vlaag van verstandsverbijstering een telefonische overeenkomst aangegaan met durion, maar ben er nu al wel achter dat dit bedrijf niet al te bonafide blijkt te zijn!!!
Hoe kom ik hier onderuit?????????????????
Ben na het raadplegen van j=het internet al helemaal ziek van mezelf dat ik hier ja op heb gezegd.
Kan ik binnen de 7 dagen nog af van deze overeenkomst??