BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

duo rolgordijn

Bijdrage door gebruiker
27-04-2015
11 reacties
Hallo,mijn vraag is 2 jaar en 9 maanden geleden hebben wij een rolgordijn gekocht voor 350 euro deze is gemeten en gemaakt door de zaak zelf.Nu is het probleem dat er een schade van 15 cm is want het gordijn is verkeerd geknipt en rolt dus niet goed op.In de eerste instantie wilde de zaak niets doen, de tweede keer kwamen ze het toch maar halen en kijken wat ze konden doen.Het was wel zo je garantie hebt maar ieder jaar 33% afschrijft dat is niet bekend.Nu is het volgende voorstel van de winkel uit dat we voor 175 euro geholpen worden weet niet of het gordijn gemaakt wordt of een nieuw maar ik vind hun fout en vind dus dat hun het moeten oplossen op een iets normaler manier.Het rolgordijn wordt weinig naar beneden gedaan dus zodoende is het vrij laat geconstateerd maar hij rolt langs de muur dus gaat hij rafelen.Wat kunnen wij hieraan doen.Hopende op antwoord.Met vriendelijke groet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.