bij keukenmaxx gekochte keuken(waar ik heel tevreden mee ben) is mij opgevallen dat na een lekkage met de kraan en het kastje is wat gaan uitzetten,dit vervangen werd in maart 2007 door keukenman. In april is mij de scheur in het blad opgevallen die van boven naar beneden gaat. Keukenmaxx gemeld , de graniet boer erbij geweest, keukenman ook, maar een echte oplossing voor mij is er niet, alleen een briefje waarop staat dat de garantie van uw werkblad van kracht blijft ondanks de scheur in uw werkblad. De garantie is op dag van levering dd nov 2007 ingegaan. Nu de keuken is geleverd in nov.2006, melding van scheur in april 2007. Wat moet ik hier mee doen? normaal 1 jaar garantie op het blad. Het was een dure keuken met het nodige graniet. wie kan mij helpen, alvast bedankt