Ik betaal sinds 2008 zowel bij EON als bij OXXIO meterhuur voor stroom en gas ik ben van EON naar Oxxio over gestapt en omdat Oxxio zich niet aan de afspraken kon houden heb ik binnen de 3 maanden proeftijd opgezegd en ben weer naar EON gegaan.
Oxxio heeft wel nieuwe meters laten plaatsen ,maar hebben bij Endinet (NRE) dat nooit gemeld en zonder toestemming de meters vervangen.
Sinds die tijd betaal ik dubbel ik ben gestopt met betalen aan Oxxio en nu heb ik problemen met Intrum Justitia ik heb met beide gebeld maar die geven elkaar de schuld en dat ik het zelf maar moet uitzoeken.
Weet iemand de oplossing.
Met vriendelijke groeten
Gerard van Dijk