BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

drie banken die doorzakken en één de verkeerde kleur

Bijdrage door gebruiker
17-03-2012
15 reacties
drie banken gekocht bij PROFIJTMEUBEL in ASSEN, opgehaald cq afgeleverd op 5 april 2011. de verkoper die meehielp de banken in te laden smeet nogal, waarop mijn man hem vroeg wat voorzichtiger te doen, ook merkte mijn man op dat de banken niet echt goed verpakt waren, zo zouden de poten er los bij zitten achter een of andere rits ??? de poten zaten er al onder, het plastic was overal kapot, doch, betaald hadden we ze al, want het is eerst betalen dan de waren. thuis gekomen, wij wonen in Lathen Duitsland, de banken voorzichtig uitgepakt, wat bleek ten eerste was er een donkerbruine bank bij, we hadden een zwarte besteld, alle drie de banken hadden behoorlijk wat beschadigingen, direct gebeld met PROFIJTMEUBEL ASSEN, de verkoopster zou terugbellen, dit werd gedaan op 12 april 2011 en NIET door de verkoopster doch door een man. wij moesten maar bewijzen dat die beschadigingen er al waren voor dat we uitpakten??? ook bestreedt deze meneer dat wij zwart hadden besteld, op de bon stond donkerbruin, klopt, toen wij het bankstel bestelden vroegen wij om 2 rode en 1 zwarte bank, de verkoopster, Mw. Kalsbeek, vertelde ons dat ze de bon zo moest maken anders kwam het NIET goed, wij hebben herhaalde malen erop gewezen dat zij donkerbruin opschreef, tot drie keer toe. nu hadden we toch een verkeerde kleur, de betreffende verkoopster, Mw. Kalsbeek, zegt zich natuurlijk van het gesprek hierover NIETS te herringeren, lekker makkelijk, toch? uiteindelijk werden wij door een zekere Hr. Kruit van PROFIJTMEUBEL in GRONINGEN in het ONGELIJK gesteld, zijn verkoopster had goed gehandeld, zijn verkoper had NIETS gesmeten, ook was het geheel ONBESCHADIGD meegegeven, GEEN POOT AAN DE GROND TE KRIJGEN, dus! maar nu komt het: de drie banken zakken alle drie door, we zitten op het houten frame, zowel in het midden als op de voorkanten, ook gaan de rugkussens inzakken en scheefzakken, ook verkleuren de 2 rode banken enorm. gereclameerd op 4 december 2011, na veel malis van onze kant eindelijk een bericht van een onafhankelijk bedrijf die de banken komt bekijken 24 januari 2012 !!! de meneer van dit bedrijf was klip en klaar: hier kan ik niets meer aan doen, onbegonnen werk om de boel op te vullen of zoiets dergelijks binnen de korts mogelijke keer is het weer mis, prima, wachten op reactie PROFIJTMEUBEL, die kwam pas nadat wij weer een paar mails hadden gestuurd, op 8 februari 2012, PROFIJTMEUBEL had geconstateerd dat het onafhankelijke bedrijf NIETS gedaan had aan de klacht dus ze zouden ze weer langs sturen ? wij hebben direct na ontvangst van deze mail gebeld met PROFIJTMEUBEL, gesteld: het bedrijf heeft WEL iets gedaan, heeft geconstateerd dat het nutteloos is dus nu gaan wij eisen stellen: of een ander bankste uitzoeken of gewoon het aankoopbedrag van 1.298,00 euro terug! de vrouw aan de telefoon vroeg bedenktijd, moest het overleggen met de grote baas, de hr. KRUIT, uiterlijke reactie afgesproken 17 februari 2012. tot 21 februari 2012 NIETS VERNOMEN van dit arrogante bedrijf, dus gelijk alles gecopieerd op de post gedaan naar: VARA KASSA, TROS RADAR, KAT IN DE ZAK RTL 4, MAX MELDPUNT, EUROPESE VERBRAUCHERCENTRALE, nu 17 maart 20112 alleen een reactie van TROS RADAR, standaard antwoord. verder NIETS NADA NOTHING van NIEMAND wie helpt ons nu? laatse mail PROFIJTMEUBEL 21 februari 2012, 17.45 uur. sturen de fabrikant om de banken alsnog op te vullen ???
einde verhaal, zitten nog steeds op het hout, verder GEEN REACTIES !!! van niemand! HELP WAT MOETEN WE DOEN?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.