Wij hebben in februari een 2,5 zitsbank gekocht en deze is bezorgt in juni.Al gauw bleek dat de bank aan 1 kant doorzakt als je erop gaat zitten. We hebben de klacht doorgegeven aan serviceafdeling waar we de bank gekocht hebben. I.v.m. de vakanties duurde het wat langer eer er iemand langs zou komen. Wij hebben ons huis geruild dus kwam de reperateur van de fabriek in het andere huis de bank maken.Maakte de onderkant van de bank open stopte een één of andere opvulling onder een veer zo moest de bank weer goed zijn.We moesten erop gaan zitten en leek wel goed maar omdat we nog druk in de weer waren met het huis op te knappen. Hadden we er nog niet veel opgezetten. Nu blijkt dat de klacht niet is verholpen en wij hebben de klacht weer neer gelegd bij de servicebalie.Er is iemand langs geweest weer foto's genomen zoals de vorige keer. En we zouden wel verder horen. Vandaag kregen we de brief dat na overleg met de fabrikant is vast gesteld dat het verschil in hardheid tussen de zittingen en de plooivorming niet overmatig zijn en inherent aan dit model. En verder wordt de klacht gesloten.
Moeten wij dit nu zomaar aannemen ?