BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Deur open laten breken, woningbouw betaald niets.

Bijdrage door gebruiker
08-04-2014
22 reacties
Afgelopen zondag heb ik wegens het slot niet meer werken me deur open moeten laten breken door een bedrijf, De kosten hiervoor : 266,20 euro. Vandaag de woningbouw gebeld en gevraagd of ze me tegemoet kunnen komen hierin. Hun antwoord : "Nee meneer, u heeft het niet via onze slotenmaker gedaan, u heeft in 2008 een map gekregen waarin dit tel num staat." Maar, op hun site staat nergens een telefoon nummer vermeld over wat te doen als dat gebeurt. Kunnen hun dit maken ? Moet ik nu echt die rekening zelf gaan betalen ? Ik bedoel, ik ga toch niet elke keer met die map naar buiten als ik wegga? Moeten hun hier niet duidelijker in zijn ? Wat kan ik doen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.