Op 25-06-2004 hebben wij o,a 2 Fauteuils gekocht bij een erkend meubelzaak. De levering verliep zou eind Aug zijn werd eind Sept en derest 1/2 Okt,al niet soepel en werden telkens van het kastje naar de muur gestuurd.Maar in November begonnen de gebreken aan de fauteuils, piepen, kraken, stof gaf af, stonden te tollen op zijn poten. Aantal malen gebeld, monteurs met geweld de poten aangedraaid, nog niet goed,aangetekende brief verzonden in Jan, zouden er op terug komen, eind Jan geen bericht, weer bellen, tot onze verbazing kregen we 2 nieuweFauteuils, maar er was toch niets mis mee!Eind Feb 2 nieuwe Fauteuils, 1 ervan is direct retour gegaan was niet behandeld, de 2e behouden, nu na 8 mnd later weer dezelde problemen, piepen , kraken, bekleding wordt kaal, wankel op zijn poot. Fabriek erbij, verslag gemaakt dat wij geen vertrouwen meer hebben n de fauteuil. Reactie van de meubelzaak, ik zou de monteur geen gelegenheid hebben gegeven om de fauteuil te laten maken, met een digitale camera en een map zeker, was mij ook niet bekend. Nu krijgt de fauteuil weer een nieuwe poot, maar aan de bekleding doen ze dus niets, na weer vele telefoontjes wordt ons ook nog even gezegd dat ze ons SPUUG en SPUUG zat zijn, Wij willen die Fauteuil niet meer maar ons geld terug, na bijna 2 jaar ellende met deze meubelzaak in Ulft, wij hebben hun ook verzocht ons uit het systeem te halen, voor uitnodigingen e.d al kost een nieuw Fauteuil 2000,00 Euro,s meer in Amsterdam, dan gingen we daar heen,maar nooit meer naar dit bedrijf die wanneer het geld binnen is niet weten wat service betekent.Afz Sonja Alberts