BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Deffecte magnetron al een half jaar weg!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-01-2007
  •  
1 antwoord
  •  

In augustus 2006hebben mijn zoon en schoondochtereen combiemagnetron,(gekocht bij de Aldi) gekregen. Helaas ging deze magnetron al na twee keer gebruiken verschrikkelijk roken.Hij moest opgestuurd worden naar Boxford Holland b.v. te Zwolle. Zo gedaan op 30 augustus 2006. Naenkele weken werd eens gebeld hoe en hoe lang het nog zou duren.Het antwoord was dat dit model nieuw besteld moest worden en dat het uit een ver land moest komen (China???) Het zou nog wel wat langer duren. Op 15 december 2006 nu maar eens per mail geschreven. Wat blijkt....De nieuwe magnetron was al op 15 november verzonden, maar naar een fout adres gezonden. (Nummer 18 i.p.v. 51 in onze straat) En daar moesten we zelf wel achter komen want volgens Boxford was het verzonden en dus nu in orde. De magnetron was teruggekomen dat wel, maar ja....

Beloofd werd vervolgens dat wij de nieuwe magnetron na de kerstdagen konden verwachten.Gisteren 12 januari 2007 maar weer eens gebeld en wat schets onze verbazing? WE STAAN WEER OP DE WACHTLIJST!!!! Want onze magnetron die terug was gekomen was naar iemand anders gestuurd die op diezelfde wachtlijst stond en wij zijn weer onderaan gezet. Op mijn vraag of ik mijngeld terug kon krijgen, werd negatief geantwoord en op mijn suggestie de consumentenbond te vragen over deze kwestie werd kwaad onder "Je doet maar"de hoorn neer gegooid. Wie weet wat ik nog meer kan doen om mijn recht te halen???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.