De afgelopen twee jaar hebben we een lekkage via het dak. Er zijn al verschillende bedrijven geweest, maar nog niemand heeft er iets aan kunnen doen. De afgelopen twee maanden zijn er wel bedrijven komen kijken, maar we hebben nog geen offertes ontvangen en al helemaal niemand meer terug gezien! Wij zijn op zoek naar een betrouwbaar adres en iemand die ons echt van de lekkage afhelpt. Onze dochter hebben we van de zolderkamer afgehaald vanwege ernstige gezondheidsklachten! De gevolgschade op de kamers onder de zolderkamer is nu zo erg dat we echt ten einde raad zijn. Zodra de lekkage is verholpen, kunnen we gaan opknappen. Het is nu overal een puinhoop en de gezondheid van de kinderen wordt er niet beter op. Je huis zo verkopen is natuurlijk evenmin een optie; we willen het huis gewoon op orde hebben en een betrouwbaar iemand die ons echt wil helpen!!!