Beste Kassa,
Ik heb een miele koelkast gekocht en die is 2 en half jaar oud. net buiten de garantie dus.
Nu was de deur eruit gevallen, omdat er een boutje los zat.
Ik heb de deur terug gedaan maar hij bleef piepen dat hij open stond.
Heb naar de technische dienst gebeld waar je 80 a 90 cent per min voor betaald.
Ik heb het probleem uitgelegd en hun zeiden dat de motor kapot was en dat ze een monteur langs stuurden, en ik wilde daar nog even mee wachten.
Dus ik heb het nog een keer goed uitgezocht wat er kapot kon zijn.
En kwam weer op de conclusie dat hij niet koelde en de deur bleef piepen of als hij open bleef staan.
Weer de miele storings dienst gebeld en gevraagd wat er aan de hand kon zijn.
Ze zeiden weer dat het de motor was en iemand langs moest komen en dat ze dan rekening zouden houden met de leeftijd van de koelkast.
De monteur kwam langs en hij zag het binnen 2sec ja het magneetje van de deur is eruit gevallen een nieuw magneetje erin. En hij deet het weer
Ik was 7 euro kwijt voor het magneetje en 75 euro voor het voorrijden.
Nu heb ik miele gebeld en ze wilden me uit coulance helpen en wilden alleen de onderdelen vergoeden.
dus welgeteld 7 euro.
Ze konden niets meer voor me doen zeiden ze.
Ik ben er niet mee eens want als je een technische dienst bel dan mag ik ervan uit gaan dat ze zo iets simpels tog wel weten, inplaats van gelijk een monteur langs te laten sturen.
Weet iemand wat ik kan doen of wat de mogelijkheden zijn of moet ik in me handjes wrijven omdat ik 7 euro terug heb gekregen.
Met vriendelijke groet,
Tim