Begin 2007 ben ik klant geworden bij energie:direct. In april 2007 ben ik verhuist. Mijn meterstanden van mijn nieuwe woning heb ik keurig doorgegeven aan energie:direct. In september 2007 ben ik overgestapt naar greenchoice. De eindafrekening van energie:direct was 600,- bijbetalen. Wat bleek? Mijn beginmeterstanden heeft energie:direct niet goed ingevoerd. Hoe krijg ik deze nu gecorrigeerd? Energie:direct zegt dat mijn huidige leverancier dit moet doen, dus Greenchoice. Greenchoice zegt dat zij pas iets kunnen wat na september is gebeurd. Eneco zegt niets te kunnen, omdat zij alleen mijn netwerkbeheerder zijn? Hoe los ik dit op????