BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consumentenvoordeel

Bijdrage door gebruiker
26-07-2017
9 reacties
Gister een telefoontje ontvangen van dit bedrijf, ik kon enorm besparen op mijn energiekosten!
Ze hadden al meerdere personen in Heerenveen gesproken en omdat de huizen groter waren in Friesland werd er ook meer verbruikt!
Ik vind dit al een heel raar argument.
Mijn gegevens waren al in hun handen (naam,adres,postcode,email) en zelfs mijn verbruik (periode van 1 jaar) terwijl ik nog niet een jaar bij Essent zit
Vandaag een bevestigingsmail ontvangen:

Geachte heer J. de Jong

Gefeliciteerd met uw keuze! Voor de volledigheid ontvangt u bijgaand uw nieuwe overeenkomst en bijbehorende voorwaarden.

Wij zullen uiteraard zorgdragen voor de communicatie richting de energieleverancier. U hoeft hierin niets meer te doen.

Ten eerste heb ik geen toestemming gegeven en ten tweede heb ik hier geen intressen in!
Mogen ze dit zomaar doen? En hoe nu verder?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.