Mijn moeder heeft vinyl in haar woning laten leggen door N.T.U.(niet aangesloten bij CBW). Er zit een kleurverschil bij de naad, er zijn versheidene kreukels en bobbels. Ze heeft daar meteen melding van gemaakt. Er werd gezegd:dat trekt na een week wel weg. Dus niet. De leggers kwamen kijken en claimden dat het prima gelegd is en dat die paar mankementjes niet belangrijk waren. Daar waren wij het niet mee eens, klant is koning toch? Dus stuurden ze een expert van de fabrikant en deze wees de klacht af, waar N.T.U. blij mee was natuurlijk! Bij navraag blijkt dat er inderdaad geen fabricagefouten waren(dus expert heeft gelijk), maar in het rapport staat dat de mankementen veroorzaakt zijn door verwerkingsfouten: dus door de winkel. Wat kan je nu eisen als consument? Wat zijn nu je rechten? Dit speelt al 4 maanden en mijn moeder heeft zoiets van haal het vinyl er maar uit en geef mijn geld terug. Wat is redelijk?
Wie heeft dit meegemaakt en kan ons adviseren?
Bij voorbaat hartelijk dank!