BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

conflict met Liander/NL Energie/Nuon

Bijdrage door gebruiker
18-03-2012
28 reacties
In sept/okt 2011 zijn wij overgestapt van NL energie naar Nuon, bij ontvangst van de bevestiging van onze overstap bleek dat we aangeslagen worden voor een aansluitwaarde van 3x35A. Dit is een bedrijfsaansluiting die ca. € 65,- per maand kost. Dit vonden we vreemd en we hebben een monteur van Liander laten komen om de aansluiting te verlagen maar dit was niet nodig, we hadden al een aansluiting van 3 x 25A die ca. € 15,- per maand kost. Kortom, sinds jan 2009 betalen we ca. € 50,- per maand teveel, inmiddels ca. € 1800,- de eerste € 300,- hebben we dankzij een soort compensatie rekening al in 2009 terug gehad maar de resterende € 1500,- is het probleem.
We willen dit geld terug, van Liander hebben we begrepen dat ze half november 2011 een betaling van ca. € 1500 aan NL Energie hebben gedaan maar NL energie stort het niet op onze rekening. Talloze telefoontjes brengen ons niet verder dan de klantenservice die inderdaad kunnen zien dat ze de € 1500,- die ons toekomt hebben ontvangen. Maar telkens krijgen we de boodschap dat het in behandeling is, we worden er een beetje ziek van! Hoe krijgen we ons geld terug???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.