In sept/okt 2011 zijn wij overgestapt van NL energie naar Nuon, bij ontvangst van de bevestiging van onze overstap bleek dat we aangeslagen worden voor een aansluitwaarde van 3x35A. Dit is een bedrijfsaansluiting die ca. € 65,- per maand kost. Dit vonden we vreemd en we hebben een monteur van Liander laten komen om de aansluiting te verlagen maar dit was niet nodig, we hadden al een aansluiting van 3 x 25A die ca. € 15,- per maand kost. Kortom, sinds jan 2009 betalen we ca. € 50,- per maand teveel, inmiddels ca. € 1800,- de eerste € 300,- hebben we dankzij een soort compensatie rekening al in 2009 terug gehad maar de resterende € 1500,- is het probleem.
We willen dit geld terug, van Liander hebben we begrepen dat ze half november 2011 een betaling van ca. € 1500 aan NL Energie hebben gedaan maar NL energie stort het niet op onze rekening. Talloze telefoontjes brengen ons niet verder dan de klantenservice die inderdaad kunnen zien dat ze de € 1500,- die ons toekomt hebben ontvangen. Maar telkens krijgen we de boodschap dat het in behandeling is, we worden er een beetje ziek van! Hoe krijgen we ons geld terug???