In een speciaalzaak heb ik vitrage laten maken. Zij zijn gekomen om ze op te hangen. Dan blijkt dat de gordijnen niet mooi hangen. De plooien vallen er niet goed in en het geheel ziet er erg rommelig uit. Direct naar de winkel gebeldt om dit te melden. Zij vertellen mij dat de vitrage 2 weken moet uit hangen. Na twee weken is er nog geen verandering. Weer contact opgnomen met de winkel, zij beloven mij dat er iemand langs zal komen om naar de gordijnen te kijken. Deze verkoper constateert dat de gordijen wel sportief hangen en dat het aan de stof ligt. Aangeven dat ik vind dat dit in de winkel aan mij gemeld had moeten worden. Verkoper geeft aan niet bij dit gesprek geweest te zijn en dus niet weet of dit is gebeurd. Betreffende verkoper belt een week later om te zeggen dat hij dit inderdaad niet heeft gezegd wanneer ik de vitarge uitzoek. Na een aantal keer te hebben gebelt komen zij met het idee dat ik een bedrag van 318 moet bij betalen om de vitrage op ringen te laten betalen zodat ze wel goed vallen. Ik heb al 829 euro betaald voor mijn vitrage. Wat kan ik nu nog doen, ben namelijk niet van plan nog extra te betalen voor de vitrage.