BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Compenstatie Neckermann?

Bijdrage door gebruiker
17-08-2006
5 reacties

Bestellen bij Neckermann. Nu ik al in de ellende zit bedenk ik me weer dat ik beter eerst op forums kan kijken op internet etc.Ik had me een dressoir besteld, waar 24-uurs levering op zat, mits hij op voorraad was... en wat denk je..ja! hij was op voorraad!Ik heb besteld en kreeg een bevestiging via e-mail. Mooi dacht ik. Haal ik vandaag mijn oude kast uit elkaar en morgen zet ik de nieuwe in elkaar en klaar is kees. Maar 2 dagen later had ik nog niks gehoord. Ik besloot om telefonisch contact op te nemen. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat ik binnen 5 werkdagen nadat ik besteld had bericht zou krijgen...oke dacht ik.7 werkdagen later nog steeds niets gehoord. Maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Ditmaal vertelde een gehumeurde jongedame me dat de kast niet op voorraad was en toen al helemaal niet op voorraad kan zijn geweest. Ik besloot toch vriendelijk te blijven en te vertellen dat dit dus ECHT WEL het geval was geweest. Maar humeurig als ze was, geloofde ze me dat natuurlijk niet.... Ze vertelde me dat hij besteld was en men probeerd 14 dagen na bestelling te leveren. En dat ze vantevoren contact met me opnemen. M.a.w. ik ben dus benieuwd.Heeft iemand ervaring met compensatie door ellende van Neckermann uit?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.