Beste allemaal,
Afgelopen zomer is bij mij een keuken van Bruynzeel gemonteerd. Na de eerste montage resteerde een 3-tal opleverpunten. Deze heeft Bruynzeel getracht op te lossen, de monteur is hier echter 4x voor terug moeten komen omdat telkens niet alles of onjuiste zaken waren geleverd. Met als gevolg dat ik tot 4x toe een halve vrije dag heb op moeten nemen (en da nog afgezien van alle frustratie).
Ik heb hierom om compensatie gevraagd en kreeg een diner cheque twv EUR 50 opgestuurd. Ik heb aangegeven dat ik deze compensatie niet in verhouding vond tot de ellende en aanvullende kosten (vrije dagen) ik heb gemaakt. Vandaag kreeg ik tot mijn grote verrassing een brief met de mededeling dat, na herbeoordeling van mij order, zij tot de conclusie komen dat er geen aanleiding is voor extra compensatie.
Weet iemand of ik hier nog verdere actie op kan ondernemen en zo ja, hoe?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,