BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Communicatie IKEA werkt niet, wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
15-01-2014
3 reacties
In 2012 heb ik een matras gekocht bij Ikea waar 25 garantie op zit. Helaas is er sterke kuilvorming ontstaan. Ik kan zelf niet met het matras naar het filiaal (heb het in 2012 ook laten bezorgen) Ik heb op 5 december 2013 een nette brief naar het hoofdkantoor gezonden en kreeg een email met de vraag naar bewijs bon en foto. Die heb ik meteen gemaild. Ik kreeg na een paar weken een excuusmailtje dat het zo lang duurde maar sindsdien hoor ik niets meer van Ikea. Ik heb ze weer gemaild maar dan krijg je een standaard mail dat het bericht bij mijn dossier gevoegd zal worden. Wat te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.