Ik zie de colporteurs in de ontluisterende reportage bij Kassa. Wat een enorme losers zijn die kerels. Respectloos en te beschamend voor woorden!!
De lul van Nuon spant de kroon.
Ik hoop dat hij never ever meer ergens aan de bak komt.
De druk van de energiemaatschappijen is hoog, want targets moeten behaald. Leve de vrije markt! Ik doe in de toekomst voor geen enkele colporteur de deur meer open!