BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

colportage greenchoice

Bijdrage door gebruiker
09-07-2009
4 reacties

Vandaag waren ze weer aan de deur de colporteurs van Greenchoice. Zelf was ik aan het werk, mijn vrouw was wel thuis en u raadt het al er is een overeenkomst getekend voor levering duurzame energie. Mijn vrouw was hiervan niet op de hoogte, maar heeft wel banknummer opgegeven en handtekening gezet.

Er werd een verhaal opgehangen over Essent/RWE en dat we geld terug konden krijgen, op vraag van mijn vrouw of ze iets wilden verkopen werd er NEE gezegd. Maar om het geld te krijgen moest ze wel het rekeningnummer geven en een handtekening zetten.

Toen ik thuis kwam heb ik direct Greenchoice gebeld en gezegd dat ik absoluutgeen gas enstroomwildehebben (ps2 maanden geleden een jaarcontract met Nuon afgesloten).

Dit is in de per email bevestigd met de volgende tekst:

Klantnummer: 578136Geachte heer xxxxxx,Wij hebben uw verzoek tot beëindiging van de overeenkomst voor de levering van 100% groene energie ontvangen.Uw verzoek hebben wij per direct verwerkt.Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken via telefoonnummer 010-4782326.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Rxxx van xxxx

Greenchoice

Is de overeenkomst met Greenchoice nu ontbonden of moet ik dit ook nog schriftelijk doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.