Ik ben sinds begin dit jaar bezig met een claim van mijn zonnepanelen die de alliantie weigert te behandelen. Ik kwam er begin dit jaar achter dat mijn zonnepanelen stuk waren en niet werkte. Ik heb contact met de alliantie gehad en die stuurde een installateur van een ander bedrijf. Prima zonnepanelen zijn gemaakt toen werd ik er op geattendeerd dat ik een claim mocht indienen voor de kosten die maanden niet zijn doorberekend aan mij maar ook de servicekosten die ik de alliantie elke maand betaal hiervoor.
ik heb inmiddels meer dan 15 keer contact met hem gezocht zowel telefonisch, per chat per contactformulier. Elke keer het zelfde riedeltje uw claim wordt opgepakt en u dient nog even geduld te hebben. Elke keer hetzelfde verhaal. Wanneer ik vraag of een teamleider dit op kan pakken wordt er gezegd ze nemen contact met u op. Weer wordt er niks gedaan. Vandaag wordt ik gebeld door een installateur die een afspraak wil maken om de zonnepanelen te maken?! ik snap er niks meer van want ze werken al maanden en ik wacht gewoon op mijn claim! ik word niet serieus genomen en van het kastje naar de muur gestuurd mijn vraag is wat kan ik hiermee doen? Is er een instantie die mij kan helpen om mijn rechten te halen van al mijn tijd en moeite en ervoor zorgt dat die claim een keer wordt opgepakt?