Een kennis van mij heeft mij gevraagd of ik ervia internet kon achterkomen of er meer personen zijn die klachten hebben over een wasmachine: de Candy Activa Smart 1600.
De grootste klacht is wel dat de was er vaak stinkend uit komt, ondanks gebruik van duurdere merken wasmiddel + wasverzachters.
Zij heeft al eens een monteur laten komen (toen nog in garantietijd, de machine heeft ze nu 2,5 jaar) en die klacht voorgelegd. Er was met de machine niets aan de hand; wel zei hij dat er wat vaker op 90 graden gewassen moest worden om de achtergebleven zeepresten te verwijderen....
Is dit een bekende klacht????
Hutch