gewoon een flat van een woningstichting,bewoner betaald 350 euro huur en woont al 10 jaar in de flat,naast komen nieuwe mensen die betalen voor exact dezelfde woning 450 euro huur.ik weet dat als je weggaat uit een woning die opgetrokken kan worden,maar 100 euro?ik erger nu mensen maar excuses in de gulden is dat 220 gulden meer huur!omdat ik zelf ook verhuisplannen heb schrikt me dit af,is daar iets aan tedoen ,mag een woningstichting zoveel verschil hebben in huren?100 euro krijg er al maagpijn van ,daar kan je hele leuke dingen van doen.
hoop dat iemand iets van dit onderwerp weet,groet norae