BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Brugman Badkamers

Bijdrage door gebruiker
20-07-2015
42 reacties
Wij hebben afgelopen zondag bij Brugman Keukens in Zaandam een contract getekend voor een badkamer van 2550 euro. Ik heb 3 keer gevraagd of daar de montage kosten waren inbegrepen en dat werd beaamd. Ik heb zelfs een montageplan waar die kosten bij staan. Minder dan 24 uur later werd ik gebeld dat ze zich vergist hadden en dat er nog een keer 380 euro montage kosten bij kwamen. Ik heb gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga, toen gaven ze een antwoord dat ze daar de helft van willen betalen, ik heb toen duidelijk gemaakt dat ik de order afkets en dat ik mijn aanbetaling van 500 euro terug wil omdat het vertrouwen weg is. Nu krijg ik te horen dat het niet kan, en dat ik die 380 euro niet hoef te betalen maar dan wordt er ook niets geinstalleerd. Wat kan ik doen ?
Ik vind dat zij eenzijdig het contract waarvoor ik getekend heb, hebben aangepast, ik heb verder geen voorwaarden meegekregen over annuleren of wat dan ook, alleen een 2 delige orderbevestiging, montageplan, kopie van mijn pin bon en een aanbetalingsbrief.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.