BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Boxspring snel "doorgezakt"

Bijdrage door gebruiker
24-04-2012
Reageer
Mijn dochter heeft in september 2008 een 2-persoons boxspring gekocht bij H.
Het bed is al die tijd door één persoon "beslapen", echter vertoont het nu al kuilen en verzakkingen ondanks dat zij het matras regelmatig keert en staat zij met rugklachten op.
Zij heeft een klacht ingediend bij H. met foto's als bewijsmateriaal erbij maar H. zegt dat de garantietermijn van 3 jaar is verlopen en zij dus op geen enkele manier tegemoet zullen komen.
Mijn dochter reageerde met de mededeling dat je er toch niet van uit mag gaan dat een matras slechts 3 jaar meegaat en dat je ook ná de garantieperiode "iets" kunt verwachten maar HC schreef terug :
Er wordt door ons bedrijf geleverd conform de CBW-voorwaarden.

Dit houdt in dat u 3 jaar garantie heeft op basis van afschrijving.

De garantieperiode bedraagt inderdaad 3 jaar.

We blijven dan ook bij ons standpunt.

Mijn vraag is dan ook : Resteren ons nog andere mogelijkheden? Graag advies van de experts.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.