BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol.com vraagt kosten voor reparatie

Bijdrage door gebruiker
03-12-2021
147 keer bekeken
12 reacties
Stofzuiger (van 9 maand oud) retour gestuurd, de stofzuiger wil niet meer aan. Waarschijnlijk een stekkerprobleem. Stofzuiger valt nog binnen de fabrieksgarantie termijn. Eenmaal de complete stofzuiger opgestuurd, blijkt dat ik een serienummer moet doorgeven die op de stofzuiger staat. Maar ik heb geen stofzuiger meer, aangezien deze is opgestuurd. De reparateur eist van mij een serienummer, anders kan de stofzuiger niet kosteloos gerepareerd worden.
Dus mag ik kiezen uit 3 opties: 1 laten repareren voor €92,25, defect retour zenden voor €19,95, of voor €0,- voeren ze de stofzuiger af. Met geen van bovenstaande opties ga ik akkoord. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice en ze hebben me beloofd naar een oplossing te kijken. Maar die komt er niet, ze komen alleen terug op de 3 opties. Wat is mijn recht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.