BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Blokker, kan dit zomaar?

Bijdrage door gebruiker
20-12-2011
35 reacties
Nu heb ik een vuilnisbak gekocht bij de Blokker.
Deze gaat tijdens de 1ste week al stuk het trap mechanisme begeeft het. Nu wil ik gaan kijken om dit probleem om te lossen maar blijkt dat de bajonetsluiting van de vuilnisbak potdicht zit en niet meer open kan.

Nu ben ik met mijn product terug gegaan naar de winkel, waar ze dood leuk om de bon vragen deze had ik niet meer maar wel mijn afschrift van de aankoop uit geprint hier nam de winkel geen genoegen mee. Ik moet het maar uitzoeken met het hoofdkantoor.

Hier geven ze aan ook niet verder te willen gaan in een stukje service. Ik vind het belachelijk zoiets het is niet alsof ik me geld terug wil of ruil voor de lol. Gewoon een stukje service van de Blokker maar deze is ver te zoeken.

Heeft iemand ervaring met zo'n situatie, of misschien een oplossing?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.