Geachte dhr/mw., voor huwelijk van mijn nichtje in Australie (Melbourne),heb ik bloemen besteld/verstuurd via internet /webwinkwl `Euroflorist`.
Ee is van alles mis gegaan, om te begienen ik heb een orchidee gekozen en dan maat M/Midium, wat 10 Euro meer kost dan een gewone orchidee,... vervolgens netjes betaald( m.b.v. Ideal ).
Eerste wat mis ging is dat plant dag later bezorgd werd dan afgesproken was, En puur door mij opletenheid. Zij (Euroflorist) waarschuwde mij via mail, dat ik toevallig opende op mij werk.Ik werwijt aan hun dat ik moest gebeld worden (gsm of sms).
In vervolg contacten met mij nichtje hoor ik dat bloemen verzorgd waren,dus dag later maar er werd een buket, in mij optie een echt budget buket.snel contact opgezocht met Euroflorist waarin werd verzocht om foto van bloemen te sturen.Heb gedaan. Ze wachten op reactie van hun partner in Melbourn werd ik geinformeerd op mij herhalende vraag of interesse. Laatste bericht van Euroflorist was van ruim 2 weken geleden,wat ik tevens niet leuk vind en voel ik als vervelend, dat ik weer moet vragen hoe ziet met mij zak,...?
Vervolgens, enige mw. Blok dat aan mij korte en onzakelijke mails sturde noemde in start , citaat: "goedemorgen/goedemiddag''. geen hr. Prodanovic of klant of zo.
Geachte Kassa medewerkers, ik ben zeer telurgesteld in (on)professionaliteit van kant Euroflorist,communicatie en vind ik dat ik recht heb op informatie en eventueel compensatie. Er is tot nu toe zelf geen een keer sorry gezegd.
Ik ben berieid al verhaal te docummenteren ( mails,foto bloemen) en ih hoop dat u mij kun helpen met advies of in verdere bemideling met deze ongelukkige ervaring.
met vriendelijk groeten,
P.Prodanovic, Amsterdam